Svårt? Harpa

Det här är så fint. De här, det gillar jag!
Harpa är ett sådant fint instrument, men det verkar ändå vara så svårt... Jag skulle aldrig kunna spela harpa, det är jag säker på. Man kan ju inte heller ha långa naglar, då kan man ju inte spela heller. Haha ;)
Nej, harpa är inte min grej. Däremot är det väldigt fint att lyssna på.
Titta vilken fingertecknik man måste ha när man spelar harpa, hur vet man vart man ska knäppa bland alla dessa trådar, strängar.
Ni ser de här röda trådarna, strängarna, det måste vara någon slags markering så man liksom vet.
Ja, jag har ingen aning. Så småningom kanske ni får vet amer om harpan, kanske redan på sommarlovet? Vi får se...
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0