"Ska jag orka?"

Hej, idag är det inte en så glad tjej här bakom dataskärmen.
Jag gick till skolan imorse, men sedan, redan första timmen, kände jag att "Nä, det här kommer aldrig funka".
Ja, jag är förkyld, jag mår inget vidare, ont i halsen, men mest är det lilla huvudet, där går det nästan bara runt runt... "Som ett cykelhjul".
Jag känner mig ruggig och massa mer... Ni vet säkert vart jag vill komma.
Jag är inte så säker på att det blir cellolektion idag, jag vill det så himla mycket nu med nya boken, men man kan ju faktiskt inte gå dit om man inte orkar!
Jag känner nog mest just nu att jag helst vill sattsa på att ladda batterierna till att gå på orkestern imorgon, och troligast är att det blir så också. Tänker vila upp mig tills dess, så jag orkar gå på orkestern, den vill jag verkligen inte missa! :(
Men idag tänker jag ändå spela hemma, ska göra en cellovideo, för att liksom,... Istället för cellolektionen :)
Ni får hade det så bra så hörs vi imorgon, förhoppningsvis med en lite gladare Hanna bakom dataskärmen, för då, då ska det minnsan bli orkester!!
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0