Orkester!

Hejsan, hejsan!
Idag är det cello, närmare bestämt orkester.
Det ska bli kul, just nu känns det helt okej.
Men jag kommer nog bli lite pirig och nervös innan cellon börjar, om sådär en-två timmar. Hihi, inte hungrig, som vanligt, fast jag tycker nog ändå att det ska bli rätt god middag idag.
Nä men jag ska väl värma upp lite förmdoligen. :D - Laddad liten cellist!
Det ska bli kul och se hur allt låter idag på orkestern.
 
Imorgon får ni lite spännande grejer, glöm inte bort sammanfattning av cellodagarna. Sedan kommer det en massa annat kul.
I veckan eller i helgen ska jag försöka fixa en ny cellovideo, en liten speciallare den här gången ;)
Ni får vänta och se. Det beror faktsikt på när jag hinner, håll koll säger jag.
Varma cellokramar nu i vinterkylan <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0