Orkester, lycklig, tankar

(11 år, gammla tider) - Kommer verkligen inte ihåg om jag hade börjat spela cello då, jo... Jag tror nog det.
Idag är det orkester, så glad jag är för det. Har gått och väntat här hela dagen!
Om ungefär tre timmar börjar orkestern, roligt. Tänker att jag måste värma upp lite, ska kanske ta och göra det här om en liten stund.
Alldeles precis hade jag en tanke i huvudet som jag bara var tvungen att skriva ner, men såklart försvann den tanken bort.
Det enda jag egentligen har i huvudet just nu är. "Cello, orkester, cello, orkester, cello, orkester, cello, orkester, cello, orkester, cello, orkester", ni förstår, jag kan fortsätta i alla oändlighet.
Vi hörs imorgon, med om hur det gick på cellon. Varma cellokramar <3
- Brr, mina händer är alldeles iskalla, kanske lite fingergympa = Cello - Då lär fingrarna bli varma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0