Notposten!

Hej!
Idag när jag traskade hem i vinterkylan, från en fika stund med mamma och årets första semla, så funderade jag på vad jag idag skulle skriva om... När jag kom hem fick jag svaret.
Jag hoppade av lycka :D
 
Gissa vad som hade hamnat i brevlådan hemma hos oss? Ni förstår nog när ni ser bilden, Cellisten tre!
Jag är så himla glad. Just nu i skrivandes stund så lyssnar jag på skivan till boken och har minsann redan tittat igenom alla låtarna. Spännande, spännande, finns inget annat ord.
Jag och mamma beställde den här boken från notposten i onsdags, två dagar senare faller den in i brevlådan, det är bra jobb. Just därför vill jag tipsa dig om notposten, så du kan beställa dina noter från notposten.
http://notposten.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H
Jag lovar dig, du kommer inte ångra dig!
 
Idag tänkte jag faktiskt ta och göra en ny cellovideo, en liten speciellare den här gången.
Vi får se när den kommer upp, idag eller imorgon, imorgon är nog troligast men vi får.
Cellokramar till er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0