Inspirerande musikbild!

Undrar om instrument kan gå på bio?
Man undrar ju lite när man ser den här bilden...
En kontrabas, en fiol (Är inte så säker men vi kan väl säga att det är en violin.) och en cello.
Ni kan också se instrument i bakrunden.
Haha, jag förstår verkligen inte hur de fick idé till den här bilden, om den är datagjord (Det ser inte så ut.) eller om dte är påriktigt, livslevande.
Som ni förstår, bilden inspirerar mig extremt mycket, jag kan inte riktigt förklara på vilket sätt men inspirerar det gör den.
Inspirerar den här bilden er? :)
Cellokramar från en glad tjej <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: jag kör på ackord och då är det ganska enkelt när man börjar lära sig! tror dock vanliga noter kan vara lite svårare :)
Hahahhah vad kul! tappade bort min plånbok en gång när jag var liten och den var borta flera veckor. Och var den låg? i FRYSEN! hahahah :D
Jag har varit på historiska muséet en gång! I "guldrummet" eller vad de nu heter finns det nänmligen gamla silver och guld skatter som är hittade in närheten där jag bor :)
Ja, och så är det ju så kul att spela tillsammans! Jag tror jag kan svaret på det där! I början på låten är det ett litet stycke med cello och trummor: spotify:track:17Ihm5acgUeJQTXCcdMkGG
Kramar <3

2013-02-07 @ 17:33:11
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0