Glad, skolsen

Idag är det solsken - Det var i förmiddags - men jag har den kännslan, kännslan utav solsken.
Glädje, sprudlande glädje som bubblar runt, fyllt av glädje. Underbart
Ni förstår, det är bra.
Det kommer bli ännu bättre med cellon. Ja för det är ju cellolektion idag, det ska bli jätteroligt :D
Extra roligt eftersom att jag missade cellon förra veckan!
Jag har massa att skriva, massa i huvudet fast just nu vet jag inte riktigt hur jag ska få ner det i händerna... Få ut det.
Återkommer imorgon, men en glad Hanna!
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

finis! ♥
sv: Så gott! Absolut, tror jag har ätit typ 5 semlor förra veckan!! Haha :D
Vad mysigt! jo, längtar så himla mycket till sommaren nu, så trött på kyla och slask!
Ja eller hur? och 2012, är det inte det fortfarande, eller? ;)
Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag, gjorde du något skoj? Kramar ♥

2013-02-18 @ 21:58:33
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0