Gammalt, trumpet, minnen

Det här, det är gammla tider det... Vilket år kan jag ha fått det här? För flera år sedan.
Jag kan ju "My heart will go on" på cello, här har ni noterna på trumpet.
Kommer faktiskt inte ihåg att jag fick den låten... Haha, men ja, antagligen fick jag den.
Tänk vad coolt att jag kunnat spela "My heart will go on" på trumpet... Wow, även fast jag säkert inte skulle kunna det om jag fick en trumpet just nu i mina händer.
Ja... Just nu ska jag titta tillbaka på lite gammla trumpetgrejer... Har en hel, pärm fylld av bara trumpetgrejer. Kanske kan göra en liten video på det, att jag visar lite vad jag har i den alltså.
Ja vi får se, det blir i framtiden någon gång.
Cello och trumpetkramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0