En tisdag...

Mitt paradis, Skåne <3
Hej, hej! Just nu fryser jag, speciellt om de små fötterna. Feber? Jag hoppas inte det, vill verkligen inte missa orkestern idag. Igår missade jag tyvärr.
Om jag missar orkestern idag, :( Då har ni förmodligen ingen glad Hanna bakom dataskärmen imorgon.
Nej... Så idag har jag mest tagit det lugnt, läst, jobbat matte... Okej det var lite tänkade där, menmen.
Mitt mål med hela den här tisdagen har varit att gå på orkestern, men med feber så blir jag hemma, det är bara utan feber som jag åker iväg...
Om det vore konsert, då skulle jag deffenetivt gått, med feber ja, kanske inte om jag hade över 38 grader men med alvedon under 38. Ja, ja nu är det iallafall inte konsert så jag har tur här iallafall.
Nu ska jag mest ladda, ifall det blir någon orkester... Sov gott och dröm sött, så hörs vi.
Cellokramar till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0