Cellotänk...

Kolla in vem jag möte igår... Ett litet rådjur. Jag undrar om djur kan vara musikaliska? Kanske...
Cellon har legat framme och jag har spelat när jag känt för det.
Innan i veckan när jag övade med mamma så sa hon att det lät riktigt bra. Och jag känner att jag verkligen märkt skillnad det senaste året.
Innan, för två år sedan, då tänkte jag inte alls lika mycket på det.
Ibland kan jag tänka när jag får en låt att "Tänk att jag kan spela det här", så många andra som inte kan spela det och då, för snart fyra år sedan då skulle jag inte fattat någoting.
Jag på tal om fyra år såhär... Så jag tänkte faktiskt att ni skulle få se första låten jag fick. Eller jag tror det var första låten jag fick... Men det får bli imorgon.
Det här är ju en musikalisk blogg, det är melodifestivalen idag och jag är så himla nyfiken. Ska ni se på melodifestivalen, vem hejar ni på? Nyfiken lite cellist.
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0