Cello, tankar, ord

Har det fortfarande i huvudet, kan liksom inte släppa det... Besvikelse.
Kommer säkert gå runt med det hela lovet, kommer inte släppa det föränn jag kan prestera bättre. För att jag vet att jag kan mycket mer än så.
För att få bort det, för att tänka på gladare tankar så har jag tittat tillbaka på celloinlägg, cellovideor.
Åh, det är så otroligt, jag hittade några spelningar från "Cellofrossa och Storbandsväng" konserten, så coolt att jag har spelat på musikaliska. Det är nog ett av de bästa ställena jag spelat på. Ja, den konserten var verkligen rolig :D
Fast S:ankta Birgitta kyrka är också fin, gämförelse med i orkestersalen och många andra ställen, så vilket fantastiskt ljud det är där. Wow!
- Det hjälper lite grann, det får mig att tänka på något annat <3
 
Imorgon börjar vi med trumpetveckan, tjoho. Ni kommer kunna allt om trumpet i slutet av det här lovet, ni kommer kanske ha fått ett nytt favoritinstrument? Ja någoting.
Cellon kommer tillbaka nästa helg, nästa vecka på lördag alltså.
Nu kör vi lov!
Cellokramar i massor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0