Sammanfattning - Höstterminen 2013

Egentligen så har jag fått ner det mesta här, som allt tillsammans blir till en sammanfattning.
- Att jag övat mycket den här terminen och att det gett resultat.
- Att jag känner att jag utvecklats.
- Att jag kan säga att "Jag är nöjd!".
Kan bara tillägga att jag tänker fortsätta på samma spår under vårterminen. Kort sagt, så tänker jag fortsätta kämpa. Känner mig på något sätt extra välförtjänt av jullovet nu. Känner att jag för en gångs skull längtat till lovet nu i slutet av terminen. Nu tänker jag njuta av lovet, och hämta upp det lilla som ramlade av tornet och bara köra järnet igen den 20 januari. Kör bara kör!
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henriett

Sv: ja, prao är väl helt okej! Med jag tror det är viktigt att välja en bra praoplats, då kan det bli riktigt kul! Jaha okej, får ge det som ett förslag kanske :)

Kram ❤️

2013-12-13 @ 22:46:48
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0