Så taggad och pirrig!

Inför orkestern idag är jag grymt taggad (Kanske lite extra till och med?) och lite pirrig. Det är "sista" övningen idag. Rättare sagt sista övningen i Brommaplan, för om en vecka är det till Nockeby S:T Birgitta Kyrka vi ska. Det är så annorlunda att spela i den kyrkan jämförelse med i orkestersalen. Så maffigt ljud, eller så stort ljud för att för en gångs skull inte använda ordet maffigt. Jag är lite rädd inför orkestern, över att jag ska ha sådan otur att jag går och är besviken sen - Absolut inte - Jag vet ju att den här terminen varit bättre än på länge, just för att jag inte känt av besvikelsen mycket alls. Och för att jag verkligen känt att "Jag kan det här!". Nu hoppas jag bara på att detta håller i sig idag och nästa vecka! - Kör på, så kommer du komma så långt!!
Cellokramar <3
 
- Mycket text som faller in mellan musikklippen nu så här i slutet av terminen. Det är nu jag har så där väldigt mycket att säga till om, för det är nu som jag vet -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0