Julavslutning 10 december 2013 // Sammanfattning

Det är lite sjukt. Att jag varje under varenda lov går och längtar så mycket tills terminen börjar, och så plötsligt är terminen slut och jag går där och längtar igen. I början av höstterminen 2013 satte jag upp ett mål. Ett mål - Att känna att jag hade vunnit över mig själv efter konserten. Och ja, det är precis vad jag känt under de senaste veckorna. Att jag vunnit. Första veckorna var inte låtarna jätte enkla, samtidigt kände jag från hela början, från första veckan, att låtarna vi spelade i år var så enkla! Antingen för att de verkligen var enklare låtar, eller helt enkelt för att jag utveckalts. Tror mer på det sistnämnda. Jag är så glad, glad över att jag efter de senaste konserterna känt och kunnat säga att "Jag är nöjd!". Det är så himla stort att kunna säga så. Jag tror det är det här med att öva mycket som gett resultat. Tänker nu ladda om, (känner mig ovanligt välförtjänt av jullovet som jag nu ska njuta av) under jullovet och sedan fortsätta på samma spår i vår. Mot nästa konsert!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0