Julavslutning 10 december 2013 // Konsertbilder

Konserten gick av stapeln i samma kyrka som jag spelade i för ett år sedan, det vill säga förra julkonserten för ett år sedan, i S:T Birgitta Kyrka i Stockholm.
I kyrkan finns det ett väldigt fint fönster! Självklart är det mycket finare i verkligheten än på bild. Men tycker ändå bilden är otroligt fint med det röda där...
Hela stora orkestern! Lite nya ansikten sedan förra julkonserten. Men i stort sett är vi "samma" orkester som då.
Under spelandets stund. Som jag alltid gör ser jag så koncentrerad ut. Tycker att jag får till stråkhållningen här! Det är jag ute lite och söker efter tror jag, bra stråkhållning och då och då får jag verkligen till det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0