What makes you beautiful - One direction, Piano

Den bästa versionen av den här låten som jag hört det är med ThePianoGuys, och den versionen har jag ju redan delat, annars skulle ni fått höra den idag. Det här är ju ingeting jämförelse med det. Men det är ju väldigt roligt ändå att höra det här, när det inte är en massa fix och trix utan bara rätt på, lite grand som "Ja, nu kör vi!". Jag tycker det lyckas rätt bra med det, fast de där lite speciella versionerna där det märks att man verkligen jobbat med det en del, de har mer känsla i sig måste jag säga. "What makes you beautiful" är ju en grymt bra låt. Jag har skrivit några gånger att "den här låten är som gjort för piano!", här tycker jag nog mer om låten när den sjungs.
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0