Wake Me Up - Avicii ( Willi Czuch & Band Music Video Cover )

Jag delade med mig av låten "Wake me up" här om dagen, och i samband med det sökte jag även reda på lite covers på youtube. Suck. Jag hittade ingen alls, förutom den här. Jag hade ju väldigt tur då skulle jag vilja säga med att det fanns en cello med! Däremot har jag som vanligt lite smått och gott att säga om musiken. För det första skulle de ha kunnat skippat sången, för den var inte den bästa, allt hade varit mycket bättre utan sången. Det här påminner mig ärligt talat om bandet One Direction, fast det är ju lite fler personer med här...
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Tack så mycket! Det heter photoscape :D
Hihi, vad hade världen varit utan glass? haha ;)
Det var superkul och riktig härlig stämning under hela konserten. Jag och mina kompis var övertygade om att se en gyllene tider konsert är något man måste göra innan man dör, och det var en riktigt kul upplevelse! :D
Åhja, att få bada i havet är nog det man kommer sakna mest när sommaren är slut! Härligt, kan tänka mig det :)
Passade sig rikigt bra att svara på din kommentar när jag haft en dålig dag idag. Du sprider sån glädje! Kramar ♥

2013-08-14 @ 23:01:12
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0