Titanium Starships, Guitar, Cello and Piano

Gitarr, Piano och cello är en så fin kombination! Jag förstår det bättre och bättre, ju mer jag lyssnar på sådana klipp. Ofta har jag beskrivit låtar med ordet kär. Jag blir extra kär, när musikerna är ute i naturen och spelar. Som jag skrev igår, så mycket känsla som finns i musiken då. Tänk vad alla fåglar tänker på när de plötsligt ett celloljud? "Vad är det här för ljud?" "Den nya katten som de skrivit om i skvallertidningarna kanske?" Hm... Eller vad tror ni?
Ibland kanske man fixar och trixar så det ser ut som att man är ute och spelar, fast man egentligen sitter inne i en studio, och det är ett minus. Det här däremot, är ju verkligen verkligt, och det är ett stort plus!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0