They don't know about us - One direction, Piano

Den här låten är en av mina absoluta favoriter, just för att den påminner så mycket om "What are Words". Den här låten kan jag lyssna på om jag känner mig alldeles nere en dag. Om ni kommer ihåg de där riktiga besvikelsedagarna med cellon jag hade i våras, de dagarna kunde jag sitta och lyssna på den här låten om och om igen. Precis som med "What are Words". Sedan är ju låten överhuvudtaget en väldigt bra låt! Den är minst lika fin på piano som när den sjungs. Ni förstår vad låten betyder för mig av mina första ord va? Väldigt mycket...
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Sv: men åh så mysigt! det är lungt, det kan ju behövas ibland :)
Det är så himla bra med mig! Jag har tagit moppekort, sett gyllene tider i stockholm med en vän och hennes familj, varit och badat vid sommarboden och umgått med kompisar! Vad har du gjort på sommarlovet? :D
Det är ju jättesmart faktiskt! Bra att få in rutin på spelandet så man blir bättre och bättre. Ska komma ihåg det nästa gång jag har tråkigt :)
Kram fina du! ♥

2013-08-09 @ 23:45:31
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0