ThePianoGuys, Swedish House Mafia - Don't You Worry Child

Låten är grym! ThePianoGuys är grymma! Hm... Som ni vet brukar jag vara ett rätt stort fan av ThePianoGuys. Eller hur? Men det här? Utan sången, rösten hade det varit grymt som vanligt. Men med rösten, så blir det väldigt annorlunda, och det är väl roligt, men det här känns inte som ThePianoGuys!
Jag känner ändå att jag måste dela det här, för ThePianoGuys berättar som vanligt sin historia. De gör något eget av låten, och det är just därför de är ThePianoGuys. Jag skrev i början att det här inte känns som ThePianoGuys, och ja, det menar jag, på så sätt att den här stilen av sång är inte ThePianoGuys.
Vad tycker ni, är det här ThePianoGuys?
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0