Stay - Rihanna - Cello & Piano

För vissa saker är det så svårt att hitta ord. Som tex här. Jag hittar verkligen inga ord för det här! Ordet tårar finns i mitt huvud. Men tårar är väl fel ord? Jag beskriver något med tårar när det finns mycket känsla i det - Alltså - Finns det mycket känsla här! Pianisten och cellisten verkar så säkra här, något man inte hittar i alla musikerna enligt mig. Jag menar som, åh, starkt är ett bra ord. Musikerna vågar spela ut, de vågar ta för sig´. Lite som "Jag skäms inte för det jag gör!" Sådana musiker gillar jag, som står upp för det de valt att göra! Nu i slutänden kom vi ju fram till att låten beskrivs med tårar och starkhet.
Cellokramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0