Spel under morgondagen!

Hej och hå!
Firar 14 årsdagen idag med glädje. Fått många gratulationer - Känner mig allmänt hell nöjd idag - Förutom en dum förkylning  jag dragit på mig lagom till földelsedagen. Typiskt Hanna.
Nej men jag tänkte faktiskt inte skriva om det just nu, utan en helt annan sak. Om ni har läst rubriken kanske ni kan gissa? Jo, som rubriken säger ska jag spela imorgon.
Ni kanske kommer ihåg att jag spelade på en liten sommarfest på kolonin? Jo det gjorde jag ju. Nu är det faktiskt så att imorgon är det skördefest. Och såklart så ska jag spela igen... Andra gången jag spelar i kolonisammanhang. Det här, det är kul!
Övade lite igår faktiskt, och det gick bra. Jo minsann, visst låter det här roligt!? Det tycker jag.
Ska försöka få några inspelningar också, som jag tänkte klippa ihop sedan till något fint. Så ni får höra...
Kan lägga till att jag än en gång får dragspel till!
Har ni sett förgående video länkar jag den här och nu - http://www.youtube.com/watch?v=9n6I5nW-Wt4
 
Nej, jag ska inte dra ut på det här. Men jag måste bara skriva om vad jag kände igår - Kändes som att jag faktiskt spelar mycket bättre tillsammans med andra. Faktum är att jag inte vet om det är sant, med tanke på vissa dagar, men nu tänker jag gå på känsla.
 
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

GRATTIS FINA HANNA!! Hoppas du har en megabra dag, för det är du värd ♥ Har känns det att vara 14 år nu då? :D
sv: Ja, det tycker jag du ska göra! Hahaha ;D
Jo faktiskt, tänk att man snart själv börjar gymnasiet! Alltså tiden går alldeles för fort! Hinner ju inte med :(

2013-08-25 @ 15:42:29
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0