Rachael Lander - 'Get Lucky' (Looped Cello Cover)

Ni kanske kommer ihåg cellisten Linnea Olsson? Hon gör exakt samma grej. Spelar in sig själv med den där manicken. Jag tycker det är så coolt med detta! Varför är det coolt? Man måste vara så säker på det man gör! Att spela till sig själv, den tanken är rätt cool faktiskt. Men jag undrar hur det är att spela till sig själv? Måste vara både roligt och svårt. Fråga mig inte vad jag menar med svårt, för det vet jag inte riktigt själv. Roligt för att, oftast spelar man väl med andra. Hur många därute spelar till sig själv? Det skulle vara grymt att prova det här någon gång. När då Hanna? Aldrig...
Det här mörka, svartvita i bilden, det gör att videon känns väldigt gammeldags. Jag undrar vad personen som redigerade ihop det här tänkte när hen valde att ha svartvitt. Det kanske låter gammeldags också?
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0