Pianolovet, sammanfattning!

Hej! Vet ni? Ni kan säkert gissa er till det... Pianolovet är över, jag har skrivit om piano i hela
en månad och lite till. Helt otroligt! Men det har varit väldigt roligt att skriva om ett annat instrument (igen).
Det känns lite tråkigt faktiskt att pianolovet, är över, blandanat för att det finns så väldigt mycket mer piano därute på youtube, .Äsch, jag får väl ta och dela lite piano lite då och då. Jag har njutit så av pianolovet måste jag säga. Jag vet inte om jag har lärt mig något så speciellt, eller ni kanske skulle säga att det är speciellt. Jag har lärt mig att en låt kan låta på ett sätt på när den sjungs, eller på cello, men på ett helt annat sätt på piano. Allt låter så olika, beroende på vilket instrument som används. Jag har aldrig tänkt så mycket på det som jag gjort under det här lovet. Det finns så många ord för det, men jag skulle framförallt vilja säga fantastiskt! Jag försökte dela lite "populära" låtar, ni vet låtar som man känner igen, hoppas jag lyckades med det enligt er. Tusen tack för att ni lyssnat på allt! Tack för att ni häng med även det här lovet!! Det har varit så otroligt roligt att ha delat all den här musiken med er!
Många kramar till er alla musiker <3
 
- Vill ni återuppleva fiollovet, kontrabaslovet, trumpetlovet, tvärflöjtslovet eller pianolovet så är det bara att klicka in på kategorin lov! -
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0