Pachelbel's Canon, Cello och Harpa

Kom nu inte här och säg att jag skulle ha sparat det här till Harplovet! Det här var ju så fint, så jag var ju bara tvungen att dela det! Fantastiskt fin musik.
Sedan gillade jag ljuset väldigt skarpt, det var... Det gjorde musiken magisk på något sätt. Förstår ni mig? Eller är det bara mina ögon och det där speciella ljuset som gillar varandra.
Jag har skrivit det tidigare, men jag känner att jag måste upprepa det just nu - Jag är kär i Pachelbels Canon. Mina ögon tindrar till den här låten.
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Kneippbyn är ett nöjelsfält kan man väl säga, det finns både sommarland och vattenland :)
Har ännu inte lärt mig dricka kaffe, men det blir godare för varje gång jag dricker det ;) Fast det jag älskar med att dricka te är att man blir så lugn, ångestdämpande liksom!Vi började idag, den 19 augusti! Lycka till imorgon då! Är du taggad? :D
Precis hemma hos mig också! Träden är högre än huset.. så förstår sig, hahahaha!
Kramar ♥

2013-08-19 @ 21:24:43
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0