March in D major - Bach, Piano

Den här låten måste väl alla känna igen! Jag fastnade för just det här klippet eftersom att så fort jag fick syn på de där blåa händerna så var jag ju tvungen att dela det här. Sedan hade jag ju väldig tur med kvalitén på det här. Mörker, mörker och mitt i allt ihop ser man ett par blåa händer spela på pianot. Roligt att man verkligen ser pianistens händer. Ni vet, jag tänker väldigt mycket på vinkeln i videon, så att man ser det på ett bra sätt. Låten är väldigt mycket fart tycker jag. Fart och vind!
Försöker jobba mig framåt med den här låten just nu med cellon faktiskt, så att det kanske kan bli en inspelning till hösten. Lycka till, Hanna! Tack, tack!
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0