Let Her Go - Fiol, Cello, Gitarr - The BRG

Här om dagen satt jag och sökte på låten "Passenger let her go" med cello. Jag fick fram lite olika klipp, blandanat det här. De gör en grym version av låten. Helt klart något att inspireras av! Så fint att de dessutom är ute i naturen och spelar - Det gör att de får mycket mer känsla i låten. Och känsla, det är ju något jag gillar. Musikerna får till låten väldigt bra men det här är lite för, hm... Jag kan beskriva viss musik med bilder, men det här är lite för torrt för att jag ska kunna beskriva det.
Jag passade på att klicka in på deras kanal för att se vad de mer hade gjort för spännande covers, och jag kan avslöja att jag hittade en del. Något som jag kanske delar med mig av. Så vi kanske snart får se dessa musiker igen? Det kan ni ge er på!
Cellokramar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0