Lady Gaga - Applause

Lady Gaga har jag aldrig skrivit om här, jag har aldrig delat en låt med henne här, och hon som är så stor!
Så här kommer första Lady Gaga låten som jag delar med mig av - Och detta är faktiskt en ny låt som hon kom ut med bara här om dagen, så jag tyckte det passade väldigt bra! Själv är jag verkligen inte ett särskilt stort Lady Gaga fan - Men du kanske är det? Däremot tycker jag den här nya låten är väldigt bra. Grymt mixtrad, fixad och trixad med. Jag säger bara like, like, like! Ibland kan jag försöka mig på att göra en beskrivning men, jag menar Lady Gaga är en så stor artist. Hennes låtar går inte att beskriv! Fast, jag lovar er, någon gång ska jag göra det - För vet ni? Det finns grymt mycket mer Lady Gaga där ute!!
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: Tack snälla! ♥ Vad häftigt det lät! Var det inte lite läskigt? :)
Ja, det håller jag verkligen med om. Känner igen det där, slutar cellolektionen klockan fem och märker hur det blir mörkare och mörkare för varje vecka nr jag går till bussen, lite tråkigt!
Det tycker jag att du ska göra :)
Kramar fina du! ♥

2013-08-16 @ 15:06:21
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0