I don't know how to love him, Piano

Jag vet inte om ni kommer ihåg det, men det gör jag, för jag fick ju den här låten i våras. Låten är underbar på cello, är det inte likaså på piano? Helt fantastiskt! Vid vissa tillfällen har jag nämnt ordet tårar som beskrivning och jag beskriver det här med samma ord. TÅRAR, det är ett ord som beskriver det här för mig. Vad finns det annat för ord för det här? Det är nästan så att det ligger en liten pöl framför mig av salta tårar. I och med ordet tårar så har jag nästan alltid tänkt ordet "hjärtkärande",  fast det har jag aldrig nämnt, kanske för att det känns helt fel, men hur kan det vara fel när jag hela tiden får det i huvudet? Svara mig på det.
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0