Gangnam Style, Piano

Den här tjejen har vi hört spela förut, fast då fiol. Jag undrar inte till och med om vi hörde henne under fiollovet? Här hör vi Lara spela låten "Gangnam Style", och den här låten måste väl alla känna igen. Alla måste väl hört den här populära låten någon gång? Jag vet, jag har inte delat med mig av låten ännu. MEN det blir framåt nästa vecka... Jag måste säga att, jag nästan älskar låten på piano, den är så cool på piano! Jag kan inte annat än säga att jag är imponerad av låten, och av pianisten. Om jag hittar noter till det här lovar jag er att dela det. Jag kan inte beskriva vad jag får för bilder av det här, det är alldeles för svårt att beskriva. Jag frågar istället er vad ni får för bilder?
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0