Bach's Cello Suite No. 1 Prelude by Nathan Chan, cellist

Vi har hört honom ett antal gånger. Nu hade jag sådan tur att jag hittade ett litet nytt klipp med honom. Det är ju inte så litet - Utan väldigt STORT. Vissa av låtarna han spelar in, inspireras jag extra mycket av. Som tex det här. Den här låten, visst har vi hört den otroligt många gånger här? Fast tänk att det aldrig är samma version. Det här är verkligen en av de bästa!
Av varje klipp, som är riktigt bra (med cello) känner jag att jag inspireras otroligt mycket. Känner att jag inombords bara blir starkare och starkare. Det läggs liksom på en kloss för varje gång jag hör något riktigt bra. Förstår ni mig?
Cellokramar <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Åh, har precis börjat spela den låten :D Har längtat så länge. Jag har bestämde mig för länge sen att jag ska kunna spela den innan jag har fyllt nitton! :D
sv: Tror faktiskt att jag aldrig smakat kryddte..knas! Vet du någon god sort jag kan testa? :) Kanske det, krysmyntagården kan ju ha en återförsäljare i stockholm!
åh, du är underbar! Läser alltid dina kommentarer med ett stort leende på läpparna. Så fint att vi fortfarande skickar till varandra tycker jag! Måste ta reda på när vi började, det är nog snart ett år sedan. Kramar ♥

2013-08-29 @ 17:13:17
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0