5 ynka dagar...

Bilden den kommer från föregående helg när jag spelade på skördefesten på kolonin. Vet ni att det faktiskt är vår kära tvärflöjtist Ebba som tagit bilden? Jo minsann!
Som rubriken lyder, "5 ynka dagar..." Till vadå? Tänker ni säkert då. Tills att höstterminen börjar med cellon förstårs. Jo minsann, så fort har sommarlovet gått. Satt jag inte här igår och skrev om senaste konserten? Det känns så. Men det var faktiskt ungefär en månad sedan.
Jag ser så mycket framemot terminen, på många sätt. Dels att sitta här och skriva en sammanfattning varje onsdag. Suck. Det ser jag framemot mest. Att ha något att gå och längta efter varje vecka. Att vakna och tänka att det är en dag mindre kvar till cellon. Att vakna och inse att det är 6 dagar kvar nu - Fast sådär har det ju varit hela sommaren. Att jag har vaknat och tänkt att, "Åh, nu är det bara 88 dagar kvar." Förstår ni mig? Sedan känner jag att börjar bli väldigt nyfiken på vilka låtar som ska spelas med orkestern. Självklart, jag är så nyfiken på vad det ska vara för konserter. Vad tycker ni? Nu kör vi, mot ännu en termin... Ja!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tänk att lilla jag har tagit den bilden!

2013-08-28 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0