Vivaldi, vintern på tvärflöjt

Från Vivaldis "The four seasons" delar jag nu med mig av Vintern på tvärflöjt.
Vi måste ju ha med lite av Vivaldi detta påsklov! Annars blir det ju inget roligt lov...
 
Åh, det här är så vackert!
Ska försöka hitta något klipp med Vintern på cello också till efter påsklovet så ni kan få höra hur det låter. :)
Men sålänge tycker jag ni ska njuta av detta!
Tills imorgon ska jag försöka hitta lite mer Vivaldi på tvärflöjt. Håll koll.
Cello och tvärflöjtskramar <3
 
Förlåt för att det har varit mobilinlägg några dagar, ja jag vet att de är rätt tråkiga, men det var lite problem med internet som sagt.
Nu funkar det iallafall och vi hoppas på att det får göra det ett tag framöver också!
Så nu äntligen kommer det komma roligare inlägg :D
Jag hoppas ni ändå har lyssnat på låtarna jag lagt upp, därför det är det värt. Så om du ännu inte har gjort det tycker jag du ska passa på att göra det nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0