Tvärflöjtlov, påsklov - Sammanfattning!

Tråkigt nog är tvärflöjtslovet över :-( En liten sammanfattning kanske? :-)
Jag tycker det här lovet har varit väldigt roligt! Det har varit roligt att skriva om tvärflöjten, att lyssna på tvärflöjtsmusiken. Det kommer så mycket fint ljud från tvärflöjten... Det är nog det jag har lärt mig under det här lovet, allt det fina ljudet från tvärflöjten.
Annars har vi ju haft första gästbloggningen! Perfekt avslut på ett tvärflöjtslov ju :-)
Om ni ännu inte har läst det så tycker jag ni ska klicka er in på den här länken nu medetsamma:
http://celloliv.blogg.se/2013/april/love-me-tender-tvarflojt.html#comment
Jag tycker det var jätteroligt att vi fick lite gästbloggande! Och jag vill jättegärna rikta ett stort tack till Ebba som gästbloggade. Tusen tack Ebba <3
Hoppas du gästbloggar fler gånger :-)
Cello och tvärflöjtskramar i massor <3
 
Du har också möjlighet att gästblogga här, antingen vid ett lov eller vid ett annat tillfälle.
Om intresse finns kan ni skriva till mig på min mailadress [email protected]
Skulle vara så roligt att få lite andra tankar!
Innan jag avslutar helt vill jag även påmina om att nästa lov är kristihimmelsfärd lovet men det är så otroligt kort så jag kommer tyvär inte ha något speciellt då utan cellon kommet att rulla på somvanligt. Däremot så är det sommarlov snart... Om 11 veckor snart, och då händer det mycket.
Piano och oboe kommer vi ha då. Mer info när det närmar sig.
Nu, tusen tack för att ni hängt med det här lovet och jag hoppas verkligen ni fortsätter hänga med fram till nästa lov ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0