ThePianoGuys!

Det var grymt länge sedan vi hörde något från ThePianoGuys, ellerhur?
Men nu äntligen har de lagt ut något helt nytt och fräsht. Så nu kör vi!
 
Åh, det här är så bra!
Det konstiga är att jag inte riktigt kan sätta ord på vad det är som är så bra med ThePianoGuys... Allt.
Nej men hur de spelar. Sättet de spelar på är både vackert, fint, coolt och spännande.
Det finns liksom så mycket i det. :-)
Att de spelar på olika platser hela tiden, det ger rätt bild av musiken.
ThePianoGuys, de inspirerar mig så sjukt mycket. Deras musik sitter som pricken över i:et i min värld.
Nej, bara på det här korta inlägget har jag lyssnat minst 10 gånger på samma låt, för att leva mig in i musiken och hitta rätt ord.
Avslutar med att skriva ner några väl valda ord - Lyssna på musiken!
Vill ni återuppleva tidigare musik från ThePianoGuys tycker jag att ni ska klicka er in på kategorin musik så kommer ni hitta mer musik med ThePianoGuys, om ni bälddrar neråt lite. Kanske ni till och med måste byta sida, isåfall så får ni göra det.
Cellokramar <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0