Tankeskriveri

- Angående bilden, kände för att muntra upp inlägget med något glatt för nu kommer ett sådant där "Skriver ner tankar" inlägg igen och ni vet hur de brukar se ut -
Den här veckan har cellon legat framme och jag har spelat istället för datorn på eftermiddagarna.
Ärligt talat vet jag inte varför? Det har blivit så, kanske för att jag känner att jag är i en riktig celloperiod just nu.
Det är inte så att jag känner mig besviken över förra veckans cello på måndagen och tisdagen. För då skulle jag förstå varför jag varit/är i en cellperiod.
Nej, det är klart... Jag är inte hundraprocentig nöjd med tisdagens orkester. Det kunde gått grymt mycket bättre än vad det gjorde. Men jag kan inte säga att jag är besviken, eller rättresagt jag vill inte inse det kanske jag borde skriva.
Det som känns lite sådär, eller det som jag tror att jag blir besviken över egentligen.
Elller alltså jga blir ju besviken över att det går dåligt, men vart det ligger egentligen, där nog att det går bra när jag övar hemma sedan när jag sitter där då ska allt bara kolapsa. Nej, usch nu darrar händerna...
Det har varit skönt också att spela mycket den här veckan. Det har gjort att jag kunnat tänka, samla ihop alla tankar och bara kunnat slappna av.
Cellokramar till er alla <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0