Som att sväva på moln...

I pausen skrev jag lite, skrev blandanat att jag skände en stickande känsla av samma som igår och då förstår ni nog. Kände nästan att jag var rädd för hur nöjd jag skulle vara efteråt.
Nu såhär direkt efteråt vet jag inte vad jag ska dra för slutsatser.
Ville ha det så som att sväva på moln gämförelse med igår, men det fick jag inte riktigt till.
Förra veckan var jag sådär halvnöjd, missade första halvan. Då kunde, eller ville jag inte säga att jag var besviken precis.
Den här veckan så gick det ungefär som förra veckan, kanske lite sämre, men jag vet inte riktigt vad jag ska dra för slutsats av det.
Förra veckan var jag halva, den här veckan hela, slutsats... Sämre än förra veckan? Nej jag vill inte tänka så. Försöker komma på bättre tankar.
Jag vet inte riktigt vad jag tänker just nu, har tusen ord just nu. Resten faller in imorgon.
Något posetivt, eller posetivt det vet jag inte. Men fick ett papper på orkestern idag, om konserter med mer.
Det sista som är kvar av terminen helt enkelt.
Nästa vecka är det inget på orkestern och det känns juts nu lite sådär. Skulle hellst av allt velat det, så jag kan få det till det bättre. Vill inte gå runt och känna såhär i två veckor.
Tror iallafall det var cello på måndagen som vanligt, det... Då kommer jag kunna slappna av igen <3
Sedan är det konserter snart också, den 21 maj och den 4 juni. Tjoho tjohej som jag vill skriva, men samtidigt känner jag att med vissa sitter det inte riktigt där.
Men jag kanske har nått någon slags gräns för den här terminen? Vissa låtar låter inte ännu riktigt så som jag hade önskat.
Nej... Den här veckan kommer bli fylld av tankar här, men ska försöka tänka på annat också.
Har något litet glatt till imorgon. Eller glatt och glatt, jag vet inte hur det kommer låta i slutänden.
Pratar så klart om den där lilla låten.
Den här veckan ska jag försöka skriva färdigt den och den ska få ett namn så jag kan spela in det till helgen och så kommer det på tisdag. Satsar på det.
Hoppas på att veckan på dubbelt så fort som den brukar så jag slipper gå runt och tänka på det där, ja ni vet, i måndags - Orkar inte gå runt och tänka. Vill bara blunda gå ide... Inte ha några tankar, inte känna någoting. // Hanna
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0