Sammanfattning, 15, 16 april 2013

Jag har redan bjudit på en sammanfattning på sätt och vis.
Ni kunde läsa en kort sammanfattning i inlägget som hette "Andas, jag lever" som jag skrev i tisdagskväll.
Så egentligen har jag inte så jättemycket att skriva den här veckan på sammanfattningen.
Skrev det mesta som jag ville få ut då.
På "Hedwigs Theme", så är jag verkligen inte nöjd, iallafall inte med första sidan men andra sidan gick väl ändå helt okej. Somvanligt... Det känns som att det ska vara tvärtom, som att första sidan ska vara enklare och andra svårare men så är det inte.
"Telemann sinfonia" gick ändå rätt okej, somvanligt.
Jag tappade såklart bort mig någonstanns, (Just nu har jag inte noterna här så jag kan tyvärr inte säga exakt vart) men kom in perfekt igen!
"The James Bond theme", hm... Det var ett parti där, kommer inte ihåg vilken takt men däremot vilken bokstav. Tror att det var C. Där är jag verkligen inte nöjd den här veckan.
"Beauty and the beast" är jag väldigt nöjd med iallafall, den låten går bäst just nu känns det som. Roligt!
Med det fick jag en bra avslutning på allt ihop iallafall och bär med mig det fram till nästa tisdag då jag ska göra bättre ifrån mig :-)
Jag är inte världsnöjd den här veckan, absolut inte. Satt faktiskt och funderade över om jag blev besviken bara för att jag kom där mitt i allt ihop.
Jag trivs bäst när jag är där från början. Då går det mycket bättre, så funderar lite öve rom det hade gått bättre då? Men det vill jag inte tänka på nu. För just nu vill jag bara behålla alla bra minen från den här veckan.
Vi hörs! Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0