Nu kör vi!

Åter peppad, åter... - Suck - Varför börjar jag alltid alla inlägg så glatt.
Som ni säkert förstod av sista inlägget igår, blev det ingen cello. Men idag så!
Satsar på det, precis som jag skrev igår, men idag ska jag komma iväg. Ja vi får se...
Ni lär väl märka, för antingen skriver jag en glad, ja hyffsat iallafall, text på orkestern när vi har liten paus, eller så skriver jag en dystertext. Nejdå! Det är ju bra att jag har den här insyällningen iallafall, ingen dålig inställning. Fast det kanske jag har ändå.
Angående bilden som ni ser... Ett sådant sant leende på läpparna önskar jag att jag alltid hadde, men ja, man kan ju alltid drömma.
Ibland har jag det, men... "Som ett stort svart moln", då har jag det inte, då är det falskt.
Nej, nu blev det här deppigt. - Slutsats, satsar på cellon så får vi se.
Sålänge, många kramar från mig <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: håller med, vem tackar till en några extra röda dagar som i stort sett går åt till att äta så mycket godis som man kan? haha! :D
Okej, jag har en mamma och syster som spelar fiol.
Ja, precis! :)
Samma här, det skulle man vilja testa någon gång :)
Kramar ♥

2013-04-09 @ 18:12:24
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0