Natt i Moskva

När jag hörde den här låten "Natt i Moskva" första gången, devilsäga i måndags tänkte jag ingeting speciellt, nu har jag jättemycket att skriva om den här låten.
Låten är väl rätt fin såhär när man bara hör den, men ärligt talat, den är mycket finare på cello :-)
Den är väldigt fin på cello tycker jag... Kanske kan dela med mig av det någon gång? Jo, det tror jag faktiskt så att ni verkligen får höra hur fin denna låten är.
Det är verkligen skillnad på det här och så som det låter på cellon.
På cellon låter det lite mer... Hm, mörkare och mjukare skulle jag vilja säga.
Jag hittade tyvärr ingen version med cello på den här låten, däremot på dragspel, så det tänkte jag ta och dela med mig av på söndag, kolla då vet ja!
Sålänge får ni lyssna på detta och tänka på hur det låter på cello.
Cellokramar i massor <3

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv: tack så mycket! ♥ Skulle inte kunna leva utan musik!
Va mysigt! Det är nog väldigt bra jobb musik, klassisk musik ökar ju inlärnings förmågan säger ju en del :) Här hemma blir det lite punkrock när pappa lyssnar på musik haha!
Va heter din app du stämmer med? min vanliga stämapparat har blvit helt knas.

Men åh, fina fina du! Kan inget att än att säga det samma. Kramar ♥

2013-04-19 @ 20:18:59
URL: http://molntussar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0