.Mamma Mia - ABBA - Chamber Strings - Sydney Youth Orchestra - SYO .

Skrev ju för nån dag sedan att jga hittat nya fina versioner på låten "Mamma mia"... Här är en!
Det här är alltså låten "Mamma mia".
Jag hör direkt att det här inte är samma version som vi har. Det här låter som en lite svårare version.
Fast samtidigt en väldigt rolig version. Det skulle vara roligt att någon gång spela detta också.
Det låter så fint om cellosarna i den här låten... Jo jag brukar tänka cellosarna när jag hör musik men känns som att jag tänker på det extra mycket i vissa låtar. Blandanat den här låten.
Jag blir så nyfiken på hur noterna till detta ser ut! :-)
Innan jag avslutar så vill jag bara säga att det var en grymt bra orkester!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0