Leende på läpparna!

Jag taggar cellolektion idag. Tusen tack för att det är cello idag! - Med tanke på att det inte är någon orkester på tisdag.
Igår skrev att jag skulle ta en riktig långspelning. Bara sätta mig ner, tänka ut. Det gjorde jag också!
Tyckte cellon lät en aning ostämd. Inte så jättefarligt men ändå inte helt ren.
Får väl se idag... Annars gick det rätt bra faktiskt.
Jag tycker "Natt i Moskva" går väldigt bra just nu så jag tänkte ta och spela in det.
Det kommer upp någon gång i slutet av maj.
Annars, på tal om att spela in, så har jag lite olika inspelningar. Jag kanske delar med mig av något redan den här veckan? Håll koll sääger jag, imorgon kör vi ju "En historia", som jag skrev i veckan.
Nej, nu ska jag tagga cellon. I eftermiddag blir det celloeftermiddag! - Nu kör vi, hoppas på att det går bra den här veckan!!
Cellokramar <3
 
Älskar bilden, måste bara skriva ner det!
 

Kommentarer
Postat av: mandisway ∞ vägen till mina mål & drömmar

Sv: ÅÅÅÅh så gulligt! :D Tack! :D Halsbandet med texten på är ifrån https://www.facebook.com/pages/Fint-Värre/229291743818487
Det specialbeställde jag när hon hade smyckesvisning hos mig här hemma :) Örhängena hittade jag på KappAhl i Lördags :)

Jaaa sjukt duktig! tack dsm!

XOXO

2013-04-29 @ 21:53:23
URL: http://mandisway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0