Låtar som påminner om varandra

Ni vet att vissa låtar påminner väldigt mycket om varandra, jag tänkte dela med mig av två sådana låtar nu.
 
What are words, en låt som betyder väldigt mycket för mig.
En låt jag känner mig stark av, en låt som jag ler till efter dåliga dagar.
 
Början på den här låten påminner väldigt mycket om "What are words".
Kanske är det just därför som jag har börjat gilla den så som jag gör?
Även om man hör att det är två helt olika låtar så, visst påminner de om varandra.
Alltid när jag lyssnat på den ena så måste jag lyssna på den andra... Ja oftast, förutom vid vissa tillfällen.
Den här veckan är det nog ändå "What are words" som gäller. Lyssnar på låten om och om igen.
Vad tycker ni, påminner låtarna om varandra? :-)
 
Ska försöka hitta fler sådana låtar som jag tycker påminner om varandra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0