Konserter!

Igår på orkestern fick jag reda på när nästa konserter skulle vara, så roligt va? :-)
Så jag tänkte ta och ge er det jag vet nu!
Jo, i maj kommer det vara en konsert med orkestern. Tror det skulle vara lite filmtema då, med "Hedwigs theme" "The James Bond Theme", "Mamma Mia" och "Beauty and the beast". Längtar!
Nu kommer jga inte ihåg vilket datum det skulle vara. Men det kommer snart. :-)
Sedan den 4 juni så ska det vara en stråk-konsert.
Det finns två roliga grejer med denna konsert, det första är att jag har spelat på exakt samma ställe på en annan konsert. Haha, lite roligt  ;-)
Sedan... Stället där jag ska spela ligger mitt emot min skola! Wow,  wow,  känner mig lite stolt över det.
På denna stråk-konsert den 4 juni, då ska vi spela "Telemann Sinfonia" och sedan... Jag vet faktiskt inte om vi ska spela någon mer låt. Jag hoppas det! Kanske "Visa vid vindens ängar"? Jag har ingen aning.
Jag längtar superdupermycket till dessa konserter!
Men samtidgt så... Det känns som att inget till hundra procent sitter där ännu, så det är grymt skönt att det fortfarande finns några veckor kvar att träna på.
 
Ni lär märka när konserterna närmar sig, :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0