I don´t know how to love him - På cello

Innan, precis när jag hade fått låten fick ni höra den fast då i sång. En väldigt fin version, så om ni inte lyssnat på den, klicka er in på länken här:
http://celloliv.blogg.se/2013/march/i-dont-know-how-to-love-him.html#comment
Som jag skrev då, så hade jag redan då hittat några andra fina versioner. En av dessa bjuder jag alltså på nu. :-) Jag känner deffenetivt igen det här, fast samtidigt är det inte exakt likadant som jag har.
Lite annorlunda alltså. Känns som att det är lite ljusare...
Den här verisonen är iallafall grymt fin måste jag säga. I love that!
 
Jag har förutom dessa två, som ni redan har fått höra hittat lite andra fina versioner, blandanat med trumpet och denna med trumpet tänkte jag bjuda på under den här veckan.
Sedan kanske det droppar in lite tvärflöjt, ja! :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0