Får gammla minnen... (Stcokholm Youth Big Band)

Lyssnar på "Stockholm Youth Big Band" och återfår gammla minnen.
"Cellofrossa och Storbansväng". Kommer ni ihåg? Det var så roligt, en av de roligaste konserterna jag har haft med cellon :-)
Här i videon, i början iallafall, så hör ni låten "In a mellow tone". Låten som bandet körde först på "Cellofrossa och storbandsväng". Det kanske är därför jag får tillbaka så många minnen också. Just för att det var första låten de spelade på konserten? Jag vet inte faktiskt...
Den här videon är inte inspelad då... Utan det är nytt! Jag antar att det är inspelat från någon repetition eftersom att jag hittat en annan video med fler låtar och, allt som tyder på en konsert!
Så jag tänkte dela med mig av det i veckan. När vet jag inte men snart, så håll koll.
Det enda jag egentligen vill säga om detta är - Wow, är de inte grymma? Joho det tycker iallafall jag. Lyssna och njut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0