Cello och fiol, Visa vid vindens ängar

Ni har fått två inlägg med "Visa vid vindens ängar" den här veckan.
http://celloliv.blogg.se/2013/april/visa-vid-vindens-angar-2.html#comment  - Tankar, funderingar om "Visa vid vindens ängar"
http://celloliv.blogg.se/2013/april/visa-vid-vindens-angar.html#comment - Ni får höra låten.
Nu kommer det tredje!
 
Här här ni när låten "Visa vid vindens ängar" spelas med cello och fiol.
Så fint! :-)
Jag är inte säker på att det här är samma version som vi spelar, men det låter så... I vilket fall som helst tycker jag det låter grymt fint! Så jag tycker defentetivt att ni ska lyssna på det här, ta er den tiden.
Nej, nu ska jag ta och spela lite. Jag får ju passa på när cellon är stämd och låter bra, ja hyffsat iallafll, ellerhur?
Ska försöka hitta lite fler versioner va den här låten också, fast vi får se om jag gör det.
Jag har iallafall hitta fina versioner av "Mamma mia" som kommer upp i veckan.
Cellokramar i massor <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0