Bra och dåliga...

Man kan vara i bra och dåliga perioder. Det känns lite som jag hitills den här terminen har haft det lite blandat. Det har liksom gått upp, upp... Men så plötsligt faller det ner igen, så får jag börja om från början.
Som en bergchdalbana.
Har levt lite efter, "Ett leende, det kan dölja mycket".
Under lovet har jag tänkt bort, njutit. Skrivit om tvärflöjt, haft gästbloggeri för första gången. Mest lyssnat på vacker tvärflöjtsmusik faktiskt. Varit glad! Sist av allt, börjat känna mig starkare... Nu är jag laddad!
Resten av terminen ska jag försöka, försöka putta bort alla dumma tankar. Alla... "Som ett stort svart moln", besvkelse. För jag orkar verkligen inte.
Någon gång ibland är väl okej... Det kan också vara rätt skönt ibland. Inte så att jag gillar det, för det gör jag verkligen inte. Jag hatar det. Men... Skönt på ett annat sätt.
Förlåt mig, jag vet... Alla mina tankar. Jag tänker så mycket, men det är otroligt sönt att skriva här.
Är så glad att jag har den här bloggen... Tusen tack till alla er som verkligen läser allt jag skriver, det betyder så mycket <3 Tack!
Nej, nu ska jag ta nya tag, med det hoppas jag att det blir en glad text jag skriver på onsdag.
Cellokramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0