Berörande, sorgligt

Kommer ni ihåg låten "Tears in heaven" som ni fick höra i det här inlägget?
http://celloliv.blogg.se/2013/march/tears-in-heaven-eric-clapton.html#comment
Några dagar senare hittade jag något så tillhörde det här... Det var som att det var bestämt att jag skulle titta på det. Det bara döck upp och såklart var jag tvungen att titta på det.
http://www.youtube.com/watch?v=tLJsQOMq2-g&feature=endscreen&NR=1 (Ni får nöja er med länk)
Kände att jag bara var tvungen att dela med mig va det här...
Det är så himla sorgligt, så berörande. Ja usch!
Ni måste i vilket fall som helst ta er tid att titta på detta. Isåfall...
Alltså själv förstår jag mycket bättre låten känns det som när jag förstår vad den handlar om, tycker att hela låten blir finare. :)
När man liksom förstår inebörden!
 
Jag kommer skriva lite när detta lovet är över om Eric Clapton, för att hedra honom.
Så när lovet är slut, håll koll efter det.
Den här låten kommer jag verkligen alltid minnas <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0