Andas, jag lever

Sitter ner och skriver igen...
Idag så blev det inte en lika lång orkesterlektion som vanligt eftersom att jag skulle bli klar med en grej först fast jag kom lagom till andra perioden efter pausen.
Det var en sådan häftig... Amazing känsla, när jag kom in där. När jag packade upp så spelade de nämligen på "Hedwigs Theme" Så fint!
Skulle nästan bara kunnat stanna upp och lyssnat, fast jag gick och satte mig såklart.
Men gud... Den känslan kommer jag inte glömma i första taget.
Jag vet att jag kommer bära med mig den grymma "Amazing" känslan hela den här veckan.
Sedan hann jag iallafall vara med på några låtar. "Hedwigs Theme", lite andra låtar och så fick vi en ny låt!
Jippi, tjoho :-)
Hyfsat enkel men eftersom att det var första gången jag spelade den så var det väl inte hundra, alltså jag är inte hundraprocentig nöjd med den låten.
Men jag satsar på att det blir som med "Mamma mia", att det går bättre nästa vecka med den låten.
Även om jag inte blev sådär jättenöjd som jag önskat så fick jag ett bra slut idag.
"Beauty and the beast" är verkligen en av de låtarna jag är absolut nöjdast med just nu.
Den gick bra som vanligt! Även om jag typ darade på handen när vi spelade en del, och fråga mig inte varför för jag har ingen aning. Med undantag några takter så är jag väldigt nöjd med den låten.
"Phu", kände bara att jag var tvungen att skriva av mig. Så skönt att bara sätta mig ner och skriva om allt såhär direkt efteråt.
Nu ska jag försöka ha kvar den här grymma "Amazing" känslan och "Beauty and the beast", spela på och bara njuta... Eller njuta vet jag inte om jag kommer göra. Men göra så att den här veckan går grymt fort och det blir måndag och tisdag så fort så möjligt.
Cellokramar <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0